Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Ρ.Μ.Χ.Σ.

Ρίτα.Μαρία.Χρύσα.Στέφη.
Πόσο σας αγαπώ χαζές! Είστε οι μοναδικές που ξέρετε ΤΑ ΠΑΝΤΑ για μένα και δεν θα πείτε τίποτα  ποτέ! Είστε αυτές που ξέρω ότι πάντα θα είστε δίπλα μου.
ΠΟΛΥ παλία:')



Ρίτα. [ ριτομαλάκιον]
Σε είχα πρωτοδεί στο φροντιστήριο,ενώ ακόμα δεν κάναμε παρέα! Είχες έρθει και μου έλεγες κάτι αλαμπουρνέζικα πράγματα χωρίς να με ξέρεις.Θυμάμαι ακόμα το γέλιο σου:P Το ίδιο ακριβώς γέλιο με τώρα!Το κουκουνάρι που μου είχες δώσει το παίρνω παντού μαζί μου;) <3


Μαρία.[ το Μαρ ΜΟΥ]
Η παντοτινή διπλανή μου στο σχολείο.Το Μαράκι μου<3 Είσαι από τις κοπέλες που όταν είμαι μαζί σου μπορώ να πω τα πάντα. Άσε που αγκαλιάζεις τέλεια:P Με κάνεις πάντα καλά και θα πεθάνεις αν δεν με κάνεις να χαμογελάσω.



Χρύσα.[μακρόστενη σκατούλα ,χρυσό,νεροζούζουνο,Α.Τ. , χρυσόψαρο,πιγκουίνος]
Για σένα τώρα τι να πω? Ότι χωρίς εσένα θα είχα καταρρεύσει?:P Ξέρεις πολύ καλά τι είσαι για μένα και νομίζω δν χρειάζεται να τα πω.Α και στις 17 του Σεπτέμβρη κλίνουμε 4 χρόνια:')  έτσι?


ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ.

1 σχόλιο: